Przyjmuje płatności przelewem na rachunek bankowy (standardowy przelew, szybki przelew, płatność online kartą płatniczą).
Wszystkie zamówienia jednorazowe realizujemy po dokonaniu przez Klienta przedpłaty 100% ceny i jej zaksięgowaniu na naszym koncie.
Nie przyjmujemy płatności gotówkowych i kartą płatniczą w formie stacjonarnej (nie online).
Płatność odroczona możliwa jest:
- dla instytucji państwowych i samorządowych, po uprzednim złożeniu oświadczenia o zobowiązaniu do zapłaty,
Terminy odroczenia płatności wynoszą 7, 14, 21, 28 dni.
Nie wystawiamy paragonów. Za każde zamówienie wystawiamy fakturę VAT.
W przypadku zamówień na podst. umowy handlowej zasady rozliczeń i fakturowania reguluje umowa.
Tak. Dla wyceny liczymy łączny nakład w danym zamówieniu, nie zważywszy na ilość nadruków.
Tak, możesz zamówić próbki (już od 1 szt..) przed złożeniem docelowego zamówienia.
W przypadku umów handlowych zasady wykonywania próbek reguluje umowa.
Jeżeli w trakcie składania zamówienia zgłosisz chęć otrzymania zdjęcia pierwszej sztuki przed rozpoczęciem produkcji docelowego nakładu prześlemy Ci takie zdjęcie do akceptu.
W przypadku uwag naniesiemy niezbędne poprawki (w takim zakresie na jaki pozwala proces technologiczny produkcji) wg Twoich wytycznych.
Pamiętaj jednak, że zdjęcie nie oddaje rzeczywistych barw (kolorów) i jakości nadruku.
Wykonanie zdjęcia do akceptu i poprawki mogą wydłużać czas realizacji zamówienia.
Realizujemy zamówienia już od 1 szt., jednak ponieważ wycena ustalana jest m.in. na podst. nakładu
i uwzględnia koszty obsługi zamówienia i stałe koszty produkcji, cena 1 szt. może być wysoka.
Naszym Klientom udostępniamy tabele rozmiarów oferowanych przez nas produktów, z pomocą których można samodzielnie dokonać wyboru właściwych rozmiarów towaru.
Tak, realizujemy zamówienia i dostawy dla klientów z krajów UE jak i spoza UE.
Nie. Realizujemy wyłącznie zamówienia dla firm, podmiotów prawnych, jednostek państwowych i samorządowych.
Nie. Współpracujemy wyłącznie z agencjami reklamowymi, pośrednikami, drukarniami, sklepami internetowymi oraz platformami do zakładania własnych sklepów internetowych z odzieżą zadrukowaną.
Realizację zamówienia rozpoczynamy po otrzymaniu przedpłaty 100% ceny i akceptacji zamówienia ze strony Klienta.
W przypadku zamówień na podst. umów handlowych zasady realizacji zamówień określa umowa.
Terminy realizacji zamówień ustalane są indywidualne dla każdego zamówienia na podst. nakładu, wymiarów i rodzajów znakowania, wybranych usług konfekcjonowania i wykańczania.
W przypadku zamówień na podst. umów handlowych zasady ustalania terminów realizacji określa umowa.
Koszt dostawy to 15,00zł netto za każdy wysłany karton. W jednym kartonie mieści się około 70-100 tishirtów (w zależności, czy są złożone, w woreczka, czy bez składania).
Czas dostawy w 98% przypadkach wynosi jeden dzień roboczy. W 2% przypadków może wynieś 2 dni robocze.
Tak, możesz zlecić odbiór zamówienia przez kuriera wybranej przez Ciebie firmy, pod warunkiem,
że odbiór odbędzie się od poniedziałku do piątku między godz. 9:15 a 16:45.
Zgłoszenie tego typu odbioru musi odbyć się w momencie składania zamówienia.
Odbiór przesyłki przez kuriera możesz zlecić dopiero po otrzymaniu od nas powiadomienia,
że zamówienie jest przygotowane do odbioru.
Pamiętaj, żeby po zleceniu odbioru w firmie kurierskiej przesłać nam informację o tym jaka firma
i w jakim terminie (dzień i przedział czasowy nie dłuższy niż 2h) odbierze paczkę
Tak, dostarczamy zamówienia również zagranicę, zarówno do krajów UE jak i poza UE.
Tak, można odebrać zamówienie osobiście w naszej siedzibie w Poznaniu. Składając zamówienie należy przekazać informację o chęci odbioru osobistego.
Jeżeli zamówienie ma zostać odebrane przez osobę inną niż zamawiający, należy przekazać imię
i nazwisko tej osoby podczas składania zamówienia lub najpóźniej w dniu odbioru (wyłącznie mailowo).
Zamówienia można odbierać w naszej siedzibie w Poznaniu, przy ul. Rabczańskiej 1, od poniedziałku do piątku, w godz. 9:00-17:00, po otrzymaniu informacji, że zamówienie jest gotowe do odbioru.
Tak, istnieje możliwość zmiany z odbioru osobistego na dostawę kurierską. Dyspozycję taką należy zgłosić najpóźniej w dniu planowanej wysyłki zamówienia, nie później niż do godz. 14:00.
W przypadku dyspozycji złożonych po 14:00 wysyłka może opóźnić się o 1 dzień roboczy.
W przypadku wystąpienia dodatkowych kosztów związanych ze zmianą sposobu dostawy możesz zostać obciążony dodatkową niewielką opłatą.