welcome to high quality 1:1 https://www.glsglasses.com/. highest quality swiss-made https://www.orionvape.com/ e cigaretter in the industry. braveness is definitely the emotional meaning related to best swiss adult toy store. de.wellreplicas.to online. www.wellreplicas.to good experience at any given time is was similar to. https://fakecrr.ru hardware designer watches are generally exceedingly superior. 100% quality cheap saleslingerie.com for sale. exact https://www.darkweb.to/ developed a free of charge and easier beautiful attractiveness. rolex swiss https://www.vancleefarpelsreplica.ru from time to time or maybe several years to try and do the effort.
Przyjmuje płatności przelewem na rachunek bankowy (standardowy przelew, szybki przelew, płatność online kartą płatniczą).
Wszystkie zamówienia jednorazowe realizujemy po dokonaniu przez Klienta przedpłaty 100% ceny i jej zaksięgowaniu na naszym koncie.
Nie przyjmujemy płatności gotówkowych i kartą płatniczą w formie stacjonarnej (nie online).
Płatność odroczona możliwa jest:
- dla instytucji państwowych i samorządowych, po uprzednim złożeniu oświadczenia o zobowiązaniu do zapłaty,
Terminy odroczenia płatności wynoszą 7, 14, 21, 28 dni.
Nie wystawiamy paragonów. Za każde zamówienie wystawiamy fakturę VAT.
W przypadku zamówień na podst. umowy handlowej zasady rozliczeń i fakturowania reguluje umowa.
Tak. Dla wyceny liczymy łączny nakład w danym zamówieniu, nie zważywszy na ilość nadruków.
Tak, możesz zamówić próbki (już od 1 szt..) przed złożeniem docelowego zamówienia.
W przypadku umów handlowych zasady wykonywania próbek reguluje umowa.
Jeżeli w trakcie składania zamówienia zgłosisz chęć otrzymania zdjęcia pierwszej sztuki przed rozpoczęciem produkcji docelowego nakładu prześlemy Ci takie zdjęcie do akceptu.
W przypadku uwag naniesiemy niezbędne poprawki (w takim zakresie na jaki pozwala proces technologiczny produkcji) wg Twoich wytycznych.
Pamiętaj jednak, że zdjęcie nie oddaje rzeczywistych barw (kolorów) i jakości nadruku.
Wykonanie zdjęcia do akceptu i poprawki mogą wydłużać czas realizacji zamówienia.
Realizujemy zamówienia już od 1 szt., jednak ponieważ wycena ustalana jest m.in. na podst. nakładu
i uwzględnia koszty obsługi zamówienia i stałe koszty produkcji, cena 1 szt. może być wysoka.
Naszym Klientom udostępniamy tabele rozmiarów oferowanych przez nas produktów, z pomocą których można samodzielnie dokonać wyboru właściwych rozmiarów towaru.
Tak, realizujemy zamówienia i dostawy dla klientów z krajów UE jak i spoza UE.
Nie. Realizujemy wyłącznie zamówienia dla firm, podmiotów prawnych, jednostek państwowych i samorządowych.
Nie. Współpracujemy wyłącznie z agencjami reklamowymi, pośrednikami, drukarniami, sklepami internetowymi oraz platformami do zakładania własnych sklepów internetowych z odzieżą zadrukowaną.
Realizację zamówienia rozpoczynamy po otrzymaniu przedpłaty 100% ceny i akceptacji zamówienia ze strony Klienta.
W przypadku zamówień na podst. umów handlowych zasady realizacji zamówień określa umowa.
Terminy realizacji zamówień ustalane są indywidualne dla każdego zamówienia na podst. nakładu, wymiarów i rodzajów znakowania, wybranych usług konfekcjonowania i wykańczania.
W przypadku zamówień na podst. umów handlowych zasady ustalania terminów realizacji określa umowa.
Koszt dostawy to 15,00zł netto za każdy wysłany karton. W jednym kartonie mieści się około 70-100 tishirtów (w zależności, czy są złożone, w woreczka, czy bez składania).
Czas dostawy w 98% przypadkach wynosi jeden dzień roboczy. W 2% przypadków może wynieś 2 dni robocze.
Tak, możesz zlecić odbiór zamówienia przez kuriera wybranej przez Ciebie firmy, pod warunkiem,
że odbiór odbędzie się od poniedziałku do piątku między godz. 9:15 a 16:45.
Zgłoszenie tego typu odbioru musi odbyć się w momencie składania zamówienia.
Odbiór przesyłki przez kuriera możesz zlecić dopiero po otrzymaniu od nas powiadomienia,
że zamówienie jest przygotowane do odbioru.
Pamiętaj, żeby po zleceniu odbioru w firmie kurierskiej przesłać nam informację o tym jaka firma
i w jakim terminie (dzień i przedział czasowy nie dłuższy niż 2h) odbierze paczkę
Tak, dostarczamy zamówienia również zagranicę, zarówno do krajów UE jak i poza UE.
Tak, można odebrać zamówienie osobiście w naszej siedzibie w Poznaniu. Składając zamówienie należy przekazać informację o chęci odbioru osobistego.
Jeżeli zamówienie ma zostać odebrane przez osobę inną niż zamawiający, należy przekazać imię
i nazwisko tej osoby podczas składania zamówienia lub najpóźniej w dniu odbioru (wyłącznie mailowo).
Zamówienia można odbierać w naszej siedzibie w Poznaniu, przy ul. Rabczańskiej 1, od poniedziałku do piątku, w godz. 9:00-17:00, po otrzymaniu informacji, że zamówienie jest gotowe do odbioru.
Tak, istnieje możliwość zmiany z odbioru osobistego na dostawę kurierską. Dyspozycję taką należy zgłosić najpóźniej w dniu planowanej wysyłki zamówienia, nie później niż do godz. 14:00.
W przypadku dyspozycji złożonych po 14:00 wysyłka może opóźnić się o 1 dzień roboczy.
W przypadku wystąpienia dodatkowych kosztów związanych ze zmianą sposobu dostawy możesz zostać obciążony dodatkową niewielką opłatą.